ناتور رحمانی

12.05.07

 

ندای مادر وطن !!

 بمناسبت روز جهانی مادر . 

مادر وطن فرياد ميزند : اولاد ها ، اولاد های خوبم !

من در چنگال بچه های ناخلف ، ناسپاس و مادر کُش گير مانده ام که حرمت مادری را از ياد برده اند ، آنها از پشت و پهلو بمن خنجر ميزنند ، باور کنيد همه وجودم غرق خون است . 

اين نمک ناشناس های نمکدان شکن ارزش و بهاء شير من را فراموش کرده اند و مست از باده ای بنگ بخاطر خود خواهی و جاطلبی طراوت ، آبادی و خشنودی من را با مرمی و باروت نابود کرده اند . 

اين اولاد های وجدان مرده چادرم را که نشانه شرف و حيثيت من است از سرم ربوده و به بيگانگان فروخته اند . 

اولاد های دلسوز مادر !

من به بدترين مرحله رسيده ام ، اين گمراهان پليد ميخواهند من را يعنی در واقع مادر خود را بفروش برسانند و يا به خواهش دشمن محيل و منفعت خود قصد دارند من را توته توته نمايند و هرعضوی از بدن من را به نامی از پيکرم جدا سازند و افتخار چندهزارساله ای مادر بودنم را ليلام کنند . 

باور کنيد اين بچه ها آنقدر ذليل و زبون اند که هرکس و ناکس را به حريم مقدس من راه داده و با زمينه سازی های نفرت انگيز هرلحظه به پا ی آن غريبه های متجاوز بوسه ميزنند ... حرص و آز اين ديوانه ها را به وحشی ترين جنايتکاران تاريخ تبديل نموده است که به هرنوع پستی تن ميدهند . 

اولادهای واقعی و مادر دوست !

من را نجات دهيد ، حرمت من را در خانه خودم نگهداريد ، من ميترسم ديرتر اقدام نماييد آنگاه که من را از دست داده باشيد ، گرچه ميدانم به هر طريقی ، به هرشيوه وبه هرعنوانی درهرزمانی ازمن ، ازغرورمن و از

 

 

داشته های با ارزش من دفاع کرده ايد و باربار به بهاء خون خود دشمن متجاوز را پای و بازو قطع نموده ايد ... مگرمتوجه باشيد که دزد خانه کثيف تر از چپاولگر بيگانه است ، چنانچه روباهی خانگی پليدتر از شغال همسايه ميباشد .... 

و اينک آنها ، آن پسران ناخلف بی وجدان به ترفند و فريب ديگر ی دست يازيده و در خود بخشی ميخواهند آن همه کرداربد شانرا که با من و اولاد های من درطول سالها کرده اند از نظر جهان بپوشانند و با کلاه شاه شجاع لب و دهان آلوده با خون خود را پاک نماييد ، آن خون جگرمن و اولاد من را که جام جام نوشيده اند . 

اولاد های باهمت و وطنپرست ! منتظر معجزه از آسمان مباشيد ، بی حالی ترس و بی اعتنايی را کنار بگذاريد و من را نجات دهيد ، من را نجات دهيد که اگر من نباشم شما هم نيستيد و ارزشی نداريد .