هشدار! پرداختن به« حقیقت » و افشای نارسایی ها بازداشت و زندان در پی دارد!

 

نصیر فیاض ژورنالیست

 به جرم « حقیقت » پردازی از آزادی محروم شد.

 

برنامه ءحقیقت که بدون شک از خوبترین برنامه های تلویزیون آریانا بوده و در میان برنامه های تلویزیون های جهانی افغانی بی همتاست، از چهار سال به اینطرف مهم ترین معضله ها و مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و.... افغانستان را به مقبولترین شیوه ء  مسلکی و اکادمیک به بررسی و نقد گرفته و حتی راهکار های کارشناسانه و سازنده ارایه نموده است .

 این برنامه پرمحتوا، افشاگر، حقیقت پرداز و معتبرکه پربیننده ترین برنامه ء تلویزیون آریانا میباشد توسط ژورنالیست کاردان، حقیقت جو و خردمند جناب محمد نصیر فیاض گویندهء ممتازافغانستان تهیه میشود .

برنامهء حقیقت به پیمانهء که آیینه ء حقیقت نما و منعکس کنندهء واقعیت های تلخ افعانستان است، به همان پیمانه خواهان سازندگی، بهسازی و بهروزی میهن و هم میهنان نیز میباشد، چنانکه در این راستا، صداقت قلم و قدم نویسنده و تهیه کننده ء آن جناب فیاض وهمچنان حلقهء همکاران و همفکران وی نمایان و آفتابی است .

با تأسف و بی تعجب آگاهی یافتیم که بروز دوشنبه بیست و هشتم جولای آقای نصیر فیاض به جرم تهیه و پخش برنامه ء حقیقت از جانب ریاست امنیت دولتی بازداشت گردیده است .

هموطنان حقیقت جو، ژورنالیستتان، فرهنگییان، نویسنده گان، قلم بدستتان عدالت خواه لطفآ برای آزادی نصیر فیاض و برنامهء « حقیقت » صدای تانرا بلند کنید. 

 

زهره یوسفی ژورنالیست و  پایه گزاربنیاد آیینهء فرهنگ افغانستان

فرانکفورت ـــ جرمنی

30-07-08