امانت شکنی "افغان جرمن آنلاین"

 

درآغاز متذکر میشوم که بنده نه عضو "ساما" ، نه پیرو مجید کلکانی و نه کدام معلومات خاص در بارۀ آن جریان مقاومت وآن شخصیت نامبرده دارم. علاوه براین بنده به شدت مخالف هر نوع حمد سرائی که توده ها را بسوی منجلاب کیش شخصیت پرستی میکشاند میباشم. بجای حمد سرائی باید آرمانها و اعمال اشخاص مترقی و انقلابی مورد بحث قرارگیرد تا که از آرمانها الهام و از اعمال (چه اعمال سنجیده و کاری و چه اشتباهات) چیزی آموخته شود. بهر صورت...

 

بنده امانت شکنی "افغان جرمن آنلاین" را نسبت به مقاله ی محمد معصوم مشایع به شدت میکوبم. معذرت دپلوماتیک آن وبسایت در رابطه با اضافه کردن "یاد داشتِ" "غیر ضروری" دراثر نویسندۀ مذکور نیز نزد من کدام ارزشی ندارد چرا که اثر کسی را دست زدن گناهی است نا بخشیدنی. بنده چندین ماه گذشته دو پاره شعرخود را به "افغان جرمن آنلاین" فرستاده بودم که هردو به نشر رسید. با نظرداشت امانت شکنی آن وبسایت از فرستادن آن اشعارم سخت پشیمانم.

 

طوری که به نظر می آید گرداننده های سرگردان "افغان جرمن آنلاین" از جمله "دانشمندان" کاذبی استند که به اصطلاح جورج سورل بجای تجزیه و تحلیل دانشمندانه محض رشتۀ دانش راحرفۀ خود قرار داده مصروف فضل فروشی میباشند! امانت شکنی این هواداران دموکراسی دیکته شده در مورد مقالۀ مشایع این احتمال را قویتر میسازد. در ظاهر عاقلان ِاتفاق طلب ، در باطن سفله گان ِنفاق انداز!

 

بر علیه وبسایت امانت شکن "افغان جرمن آنلاین" هر شخص مترقی ،  آزادی خواه و عدالت طلب باید صدای اعتراض خود را بلند کند. آزادی بیان باده ای نیست که نخبه گرایان ِ سرمستِ شهرت خود را ساقی خوانده آن را پیمانه کنند و سپس به تشنگان آزادی بدهند!

 

آزادی بیان آن ِ جمع توده ها است ، نه میراث "دانشمندان حرفه ای".

 

* تمیم (حکمت) مصلح

"ملبورن" ، آسترالیا – (2008-05-16)