تشکر از سایت گفتمان دموکراسی و دوست های شهید عبدالمجید کلکانی قهرمان

 

 از سایت گفتمان دموکراسی بسیار تشکر. درد دلم را چند روز پیشتر چاپ کردید خوش شدم مگر امشب که سایت گفتمان دموکراسی را باز دید میکردم مقاله های عاشق های مجید شهید قهرمان که به چشمم خوردند شب تاریک در نظرم روز روشن شد . مقاله ها را هر ذره خواندم و به یاد آغا صاحب شهید  بسیار گریه کردم .

 

خواهش می کنم که عاشق های آغا صاحب شهید قهرمان حتمی و ضروری یک وبسایت به نام خودش یا نام سازمانش ساما  تهیه کنند که مردم بخوانند و مخصوصا نسل امروز از شخصیت قهرمان واقعی تاریخ معاصر افغانستان با خبر شوند. در تاریخ افغانستان بسیار نفر آمد و رفت بسیار قهرمان آمد و رفت مگر مثل مجید هیچ کس نبود و بعد هم مثل مجید کسی پیدا  نخواهد شود.

 

عرض می کنم که به فکر این جانب معذرت پورتال افغان جرمن یک معذرت درست نبوده و نیست . معلوم می شود که کارگرهای افغان جرمن دشمنی عمیق به همرای مجید شهید دارند که یک معذرت قابل قبول و از زیر دل نوشته نکردند. در عنوانش کلمه ء معذرت ذکر است مگر در خود نوشته کلمه معذرت هیچ ذکر نشده .چند گپ عمومی نوشته کرده اند که با احترامی کردن شان کدام رابطه ندارد. باید واضح می گفتند که از سامایی ها و کافه ملت به خاطر بی احترامی که به مجید شهید در پورتال ما شده  است معذرت می خواهیم . متاثر شدیم به معنی معذرت نیست . دیگر اینکه پورتال افغان جرمن به نادر غدار همه وقت میگوید که اعلیحضرت نادرشاه شهید و غازی مگر به مجید شهید میگوید مرحوم عبدالمجید کلکانی . ما بسیار غلط فریب پورتال افغان جرمن را خورده بودیم و هر روز به اشتیاق میرفتیم که آن را مطالعه کنیم . هر سامایی که با افغان جرمن همکاری کند به خون مجید قهرمان خیانت می کند . چرا انقلابی ها با سایت گفتمان دموکراسی همیشه همکار نمی باشند که ناحق با افغان جرمن نادرپرست و ظاهرپرست  معامله می کنند ؟ خدا شما را خیر بدهد که با نوشته کردن مقاله ها همه دوست های مجیدشهید قهرمان را خوش  ساختید . همیشه زنده باد نام آغاصاحب عبدالمجید کلکانی شهید قهرمان واقعی افغانستان . تشکر از سایت گفتمان دموکراسی . منیر زمانی ( کوهستانی ).