گل آقا رحیمی

06-03-08

 

 

 

گیرت ویلدرز در خط بن لادن

 

حر کت از دو زاویه در یک استقامت همان طوریکه اسامه از اسلام سوء استفاده نموده وگام بلند تر ازاساسات دین مبین اسلام بر داشته ، یلدر نیز گام فراتر از دمو کراسی بر داشته این دو تجاوز از اصول حیات انسانی این دوشخصیت را با هم نزدیک ساخته.یکی ویرانی وتباهی می آفریند ویکی تنفر وانز جار.همانطوریکه أعمال اسامه بن لادن جهان را از اسلام متنفر ساخته درامه های شهرت طلبی گریت ویلدر نیز مردم را از دموکراسی بیزار وتنفر وانزجار ملت ها را بر انگیحته است لذا طوری معلوم میشود که این دو از دوزاویه در یک مسیر در حرکت اند یکی لشکر میآفریند ودیگر عمل میکند.

گیرت ویلدرز یکی از شخصیت های نو پای وتازه ظهور کشور شاهی هالند است.که درونش از قبر شداد تاریک ومغز وکله اش عاری از همه چیز است.او به دنبال پیم فور تون وحرثی علی که با مبارزه علیه اساسات دین اسلام به شهرت رسیدند میکوشد شهرت کمائی کند.او خزبی را تأسیس کرده که نامش آزادیست ،اما آزادی برای خودش دیگران اجازه نمیدهد در انتخاب شان آزاد باشند.او هر وفت در پارلمان هالند صخبت میکند عدۀ بر طرز صحبت واندیشه های آن ریشخند می زنند وهمان است که نهایت عقده و تاریک دل است.

درین اواخر کوشیده است از طریق ماجرا جوی وفتنه انگیزی به شهرت برسد واو این شهرت را به قیمت زیاد خریداری میکند .او که از مبادی خقوق وکلتور هالند نیز اطلاع کافی ندارد تلاش ورزیده آیات قرآن شریف را ترجمه وتفسیر وبعد در سلک فلم به تصویر بکشد.او از همین حال از حکومت خواسته تا برایش قلعه وحصار امن را تدارک ببینند چون با نشر این فلم حیاتش بخطر است.اما نمیداند که مردم میدانند او میخواهد با ملوث کردن محراب مسجد به شهرت برسد واندیشه های در بین جامعه هالندی هیچ پذیر ش ندارد، همین حالا تمام مردم هالند او را مکروب مضر جامعه میداند و از ملکخ شروع تا صدر أعظم وهمه افراد ذی نفوذ برایش هوشدار داده که نه حکومت ونه هم ملت هالند ازوی حمایت خواهد کرد پیامد ها ومسئولیت این ماجرای جوئی جاهلانه بدوش خود وی خواهد بود.

 من من حیث فرد دارنده تابعیت هالندی با کمال صداقت و شجاعت إعلام میدارم که افدام ماجرا جویانه  گریت ویلدر یک حرکت ماجرا جویانه و تنش آفرین بوده وی با این اقدام تمام منافع فردی واجتماعی هالند را درسطح ملی و بین المللی صدمه میزند او ملت ها و کشور ها را علیه مردم هالند که از شهرت نیک در جهان اسلام بر خوردار اند تحریک میکند.بر روابط بین المللی هالند صدمه میزند و اعتبار افراد هالندی را در تمام کشور ها لطمه میزند .دیگر هیچ فرد هالندی حتی در سیاحت و تورستی در امان نخواهند بود وحتی در هوتل ها و مسافر خانه ها این تهدید احتمالی وجود دارد. در حالیکه این عمل ویلدر یک اقدام شخصیست بازهم در ممالک و مناطق که مردم قرآن را تمام هستی حود میدانند این عمل اثرات بس منفی را بجا خواهد گذاشت. لذا از نظر من جسارت گریت ویلدرز حارج از حد و مرز دموکراسی بوده همه ارزش ها را صدمه میزند.

ویلدر در خط تروریسم و در صف بن لادن:

ویلدر که از دانش تهی و از جامعه شناسی کشور ها بی خبر است با این اقدام در یک روز هزاران تن را در صف بن لادن قرار میدند ،لذا اقدام این شخصیت شهرت طلب ونا آگاه باعث پیوستن عدۀ زیا د خوش باور در کشور های محتلف به صف تروریسم میگردد.کسانیکه عمدا به اسلام وقرآن توهین میکنند چه در آمریکا وچه در اروپا باشند در عمل  ازعمال تروریسم و یاران اسامه بن لادن بحساب میروند.

اگر هدف کمک به تروریسم نباشد این اقدام ویلدر کدام مشکل ودرد مردم را دوا وکدام سهولت را ببار میآورد؟.جهان میداند که کشور هالند دارائی جامعه مولتی کلتور و فرهنگ های مشترک بوده که بیش از صد دین ومذهب با کلتور وفرهنگ خویش بدون تبعیض درین سر زمین زندگی میکنند ودر شکوفائی و پیشرفت هالند سهم دارند و اما ویلدر با این اقدام بذر کینه وعداوت را در بین مردم می پاشد وشخصیت حقیقی مردم هالند را وارونه جلوه میدهد.لذا میتوان گقت که ویلدر در خط اسامه بن لادن قرار دارد. وغیر مستقیم به تروریسم خدمت کرده است.

اقدام فراتر از دمو کراسی:

گیرت ویلدر با اقدام جاهلانه اش اصول دموکراسی را نقض و بر همه نورم ها وارزش های جامعه هاتلندی لکد زده است. ادعای آزادی ودمو کراسی ویلدر مانند ادعای اسلامیت اسامه بن لادن است.همان طوریکه بن لادن بر اسلام وقرآن توهین کرده است ویلدر نیز بر آزادی ودموکراسی نجاست ریخته است و دموکراسی را که به مفهوم حمله بر عفاید وکلتور یک ملیار انسان باشد به مسخره گرفته است.من افدام این شحص جاه طلب و خود خواه را محکوم نموده از مسلمانان جهان میخواهم به عر عر این چنین حیوانات هیچ ارزشی را قائل نشوند ووی نماینده ملت با کلتور هالند هم نیست.

أهداف ویلدر:ویلدر با این اقدامش أهداف زیاد ندارد فقط دوهدف اول میخواهد خودرا به شهرت برساند ودر نظر ها عمده جلوه کند ودوم میخواهد لشکر چند هزاری را به دور حلقات ترورستی جمع آوری وإعتبار جهان غرب را در نزد کشور های اسلامی به صفر برساند. این عمل شاید وی را برای چند روز بر سر زبانها بیاندازد اما دیری نحواهد گذشت که بی مغزی وبی دانشی این عقرب به همگان روشن شود و اما کاری را که خطر بیشتر دارد آن قوت بخشیدن به منابع تروریسم در سطح مادی ومعنوی است که قابل تشویش است.

 

اقدام ویلدر یک مسئولیت فردی است:

طوریکه قبلا تذکر رفت ویلدر این عمل زشت را بر خلاف خواست ومنافع ملت با فرهنگ هالند انجام داده چنانچه این عمل کابینه هالند را تکان داده وصدر أعظم هالند با انتشار چنین فلم جدا مخالفت ورزیده است. امروز 99% مردم هالند عمل ویلدر را یک حرکت جنون آمیز خوانده وباوی مخالف اند. این تنها خودش هست که میخواهد ازین طریق به شهرت برسد. ویا امتیاز بگیرد.بناء این عمل از نظر مسلمانان ارزش نداشته فشرده اندیشه های یک قرد عاشق وشیفته نام ونشان خود است. ما مسلمانا عمل ویلدر را به هالند ارتباط نمیدهیم وبه ملت هالند افتخار میکنیم که به ارزش ها وکلتور تمام جهانیان احترام قائلند.

مسئولیت منابع دیپلوماتیک: من از نهاد های دیپلوماتیک کشور های اسلامی وکشور شاهی هالند میخواهم تا با مشوره وتقاهم فوائد واضرار این فلم را برسی نمایند ودر صورتیکه پیامد نمایش این فلم بر ضد منافع ملی کشور هالند ودموکراسی در جهان باشد باید ویلدر را به بخاطر خیانت به منافع ملی به محاکمه بکشانند .وهم به ملت ها بفهمانند که  عمل این شخص در دائره مسئولیت فردیست وهیچکس باوی شریک نیست ووی از روی عقده وخود خواهی از سیاست به فلم سازی پناه برده است.لذا بر منابع دیپلو ماتیک ونهاد های ارتباط با جهان است به هر نحو ممکن جلوی سوء تفاهمات را بگیرند واز خطرات این أعمال قبل از وقت هوشدار دهند.

 

پیام به مسلمانان:

همه میدانند گیرت ویلدرز یک شخصیت نیمه سیاسی بوده به فلم سازی وتئاتر هیچ علاقه ندارد اما او از روی عناد ودشمنی که با ملیت های ساکن در هالند دارد دست به اقدام غیر اخلاقی وغیر سیاسی زده است .از انجائیکه اقتصاد کشور هالند بیشتر متکی به صادراتش در کشور های اسلامی است این اقدام وی کشور هالند را از لحاظ اقتصادی متضرر میسازد .به همه حال من از تمام مسلمانان میخواهم تا در برابر عمل این شخض عکس العمل خشین نشان ندهند چون این کار اورا به هدفش می رساند او میخواهد با عکس العمل مواجه شود وشهرت کمائی کند لذا این شخض ارزش عکس العمل را هم ندارد.بناٌ امید وارم بجای خشونت وتظاهرات صرف از طریق منطق ودلیل دیوانگی وی را ثابت سازند که ارزش مقابله را هم ندارد.حوصله وبرد باری وارائه کرکتر خوب بهترین جواب است در برابر جهال. سلام بر جهلاء